svētdiena

Plusi. Mīnusi. Un viss pārējais, kas nāk komplektā ar ziemu.

It's official! Esmu izlēmusi, ka ziema ir nejēdzīgs gadalaiks. Nav tā, ka man ziema nepatīk, nē, bet nevaru teikt, ka ziema man sagādā daudz patīkamu mirkļu. Visu apdomājot un pārdomājot kārtīgi, esmu izlēmusi uzrakstīt savus ziemas plusus un mīnusus.
  
  
PLUSI
1. Man ļoti patīk, kā ziemā smaržo gaiss. Īpaši no rītiem, kad tas ir dzestrs. Tas man liekas fantastiski! Vēl varu piebilst, ka īpaši ziemā izbaudu pastaigāties Miera ielas rajonā, jo tur parasti visi kvartāli smaržo pēc šokolādes. Šokolādes smarža ne visiem liekas tīkama, bet man... I can't get enough! Ik reizi, kad sajūtu šokolādes smaržu, cenšos to ieelpot pēc iespējas dziļāk plaušās, jo izbaudu to melnās šokolādes rūgtumiņu. Pat, ja plaušās nepietiek vairs vietas, lai ievilktu gaisu, es to vienalga kaut kādā veidā cenšos izdarīt.
2. Ziemās naktis ir ļoti mierīgas un debesis zvaigznēm pielietas. To īpaši var vērot laukos. Zvaigžņu ir neprātīgi daudz. Vasarā es to kaut kā nepamanu, ziemā gan!
3. Man nepatīk sals. Un mūsmājās vienmēr ir karsti, jo apkure. Tāpēc man patīk atgriezties mājās, siltumā pēc tam, kad esmu bijusi ārā.
4. Kalns un slidotava. Neprotu slēpot, neprotu snovot. Lai arī tas sen nav darīts, ļoti izbaudu ziemas priekus uz kalna - braukšanu ar ragaviņām vai plēmēm. Tāpat patīk slidot, to gan es protu.
  
MĪNUSI
1. Sals. Man nepatīk liels sals. Parasti seja paliek sarkana, visas ekstremitātes nosalušas, galva arī. Nē, man nepatīk sals.
2. Es mīlu kedas. Es mīlu arī kerzas, bet ik pa laikam tās paliek par smagu valkāt, bet kedas vienmēr ir vieglas. Un, kad kerzas apnīk, tad nav, ko īsti vilkt. Nu, jā, man ir tādi sieviešveidīgie zābīši, bet tos es īsti... Tos es izbaudu vilkt vēl mazāk nekā kerzas, kad man apnīk. So, ziemā nav jēdzīgu apavu, ko vilkt.
3. Lai būtu silti, ir jāvelk daudz drēbju, kas ne vienmēr ir slikti, bet... Kamooon, ir jātuntulējas, un tas ir neērti, manuprāt!
4. ELEKTRIZĒŠANĀS! Man riebjas!!!, kad man viss elektrizējas. Ne tikai tā, ka tu vari to just, bet arī var redzēt dzirksteles! WaTaFak?! Un man ļoti elektrizējas mati, kas arī ir ļoti kaitinoši.
  
Lūk! Šie ir mani galvenie iemesli, kāpēc man patīk un nepatīk ziema.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru