piektdiena

Brīžam es nesaprotu, kā darbojas manas smadzenes. Un iegribas arī.

Lieliskais Putns jau pirms vairākiem mēnešiem isziņoja, ka 2014. gada 17. janvārī ir paredzēta pirts pie viņa Baldonē. Pat ne vienas dienas, bet divu dienu pirts!
Šodien ir 17. janvāris. Tā vietā, lai tieši šajā brīdī brauktu uz turieni, esmu mājās.
What?!
Visu nedēļu cītīgi gatavojos šodienas morfoloģijas eksāmenam. Vakar man bija vērojamas visdažādākās stadijas - es pamācos, es saskumstu, esmu tuvu raudāšanas robežai. Es saņemos, pamācos, apskatos, kas notiek Skype. Parunāju ar cilvēkiem, tad krītu izmisumā, ka neko nezinu. Tad atkal pamācos. Tad man uznāk histērija. Tad man sākas stress. Tad nojūdzos, skatos debīlus gifus un video iekš interneta, tad sākas smieklu lēkme. Tad turpinu mācīties. So, I'm a crazy person! Vai arī tam ir pavisam vienkāršs, studentisks attaisnojums jeb sesija! :D

Jebkurā gadījumā, šorīt pamodos, iegāju dušā. Eksāmens bija paredzēts tikai 14:15. Es pat nodepilēju kājas. Ā, un vakar pirtij uztaisīju arī siera salātiņus un uzcepu kēksiņus. Viss bija lieliski, es gatavojos gan eksāmenam, gan šodienas Baldones pasākumam!
Atbraucu uz fakultāti, kursabiedrenes man saka: "Mārdž, tu taču šodien nāksi ar mums uz Vecrīgu?" Un es sajūsmināta atbildēju: "Ūūū, nē! Šodien es dodos uz pirti, kas tika ieplānota pirms n-tajiem mēnešiem!" Meitenes to zināja. So... Es uzrakstīju eksāmenu, kas prasīja 2,5 h. Jāpiebilst, ka šis ir šī semestra svarīgākais eksāmens ever un man ir svarīgi to nokārtot sekmīgi! Man jādabū vismaz 4 un es būšu laimīgākais cilvēks zemes virsū! Sekmīgi! Sekmīgi, tas ir viss, kas man ir svarīgs šajā eksāmenā!
Izgāju no fakultātes 18:00 un... Nekas. Vienkārši nekas! Es jutu to, ka esmu izpumpēta. Un man vairs neko negribas.
Tāpēc pirms brīža piezvanīju Artim, pateicu, ka tomēr nebraukšu uz pirti. Piezvanīju un paziņoju arī par to Mint, jo viņa varbūt ir mana labākā draudzene?! Nu jā... Tagad varbūt manis 35% nožēlo, ka tomēr atteicu šim pasākumam, jo gribēju satikt visus cilvēkus, kas tur būs, bet... Es nezinu. Tā nav pirmā reize, kad esmu sajūsmā par kādu pasākumu un, kad pienāk pasākuma diena, tad izdomāju: "Nē. Nē. ... Nē. Vienkārši nē."
Ja tu, cilvēk, man paskaidrosi, kāpēc tā notiek un kāpēc es turpinu tā darīt, tad tu paveiktu labu darbu! :)

Šā kā tā, vēlu visiem, kas aizbrauca uz pirti, izbaudīt to. Visiem, kas aizgāja uz Vecrīgu, arī izbaudīt to. Un visiem, kas palika mājās, well... Arī to izbaudīt. Kā nekā, mēs pieņemam lēmumus, kas mums liek justies labi.

*Papildināts* Viss iepriekš rakstītais tika drukāts ap 20:00. Tagad ir 23:42 un es jau gribu gulēt, jo mans režīms visai labi darbojas. Tāpēc varbūt savā ziņā arī ir labi, ka nebraucu, jo tūlīt arī gulēt došos. Jo miegs!

4 komentāri:

  1. ofkõõrs, ka esi mans mīļcilvēks, līdz ar to man prieks, ka uzzvanīji un pateici to. tas būtu tā dīvaini - es ierastos, meklētu tevi, bet - BAMS! - nav!

    ArĪ Lindas nebija, jo viņa dikti strādāja, bet cilvēku šoreiz bija samērā daudz. Eh, aizbraucām gan naktī mājās.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Hehe. :)

      Pēcāk arī gribēšu dzirdēt stāstus, kā jums gāja. Lasīju jau FB Putna ierakstu, ka bija crazzzy!
      Vakar vakarā jau sapratu, ka Linda tomēr arī nedodas.
      Un kāpēc brauci naktī uz mājām?

      Dzēst
  2. Hey!
    Žēl, ka nebiji, taču šis nebija arī the usual pirts sastāvs, jo daudzi cilvēki, piemēram, man, bija visai nepazīstami. :) Bija forši, nenoliedzami, taču Tu un Linda patiešām pietrūkāt, jo parasti ir ar ko papļāpāt, pačilot un darīt citas lietas. :)
    Veiksmes sesijā, es ticu, ka eksāmens noteikti nokārtots sekmīgi! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Woop! :)
      Kā jau Mētrai teicu, gan jau nav pēdējā reize, kad Putns rīko pirti.
      Paldies! Tagad gaidu rezultātus par psiho eksāmenu. :D Un rīt jau došos atrādīt rokdarbu darbus. Un tad būs visss! Tev arī lai veicas visos eksāmenos, kas vēl palikuši (ja tādi ir)!

      Dzēst