sestdiena

Random lietas pasaulē notiek.

Šodien visa diena bija vienā vienīgā steigā. Ļoti burtiskā nozīmē.
Viens no dienas momentiem bija tāds, ka steidzos pie frizieres atdot naudu par paveikto darbu. Steidzos ļoti, tāpēc, paskatoties pa kreisi un pa labi, skrēju pāri ielai pie sarkanās gaismas. Kad atrados jau pie frizētavas durvīm un skaitīju santīmus, pie manis piebrauca čalis. Lai arī man bija austiņas ausīs un skanēja sev mīļa mūzika, es tomēr dzirdēju, ko viņš teica. Un viņš teica sekojošo: "Jūs ļoti skaisti skrienat".
Es ātri iegāju frizētavā, atdevu naudiņu un devos uz savu pieturu, lai brauktu mājās. Čalis ar velosipēdu jau bija kādu gabalu nobraucis. Un tad man pieleca! Pagāja minūte! Un man pieleca, ko viņš pateica. Mana reakcija bija --> o_O . Like, whaaat?! :D
Šī, liekas, ir ... Es pat tagad nezinu, kā to uztvert. Kā komplimentu (?), bet krīpīgu.
Un nesen draugu lokā mums bija sarunas par dīvainiem komplimentiem. Es neko īsti nevarēju pateikt, lai gan ir dzirdēti stāsti par skaisto degunu un vēl šādi tādi. Lūk, skaista skriešana tagad būs mans dīvainais kompliments! :D

2 komentāri:

  1. jā, skaistais deguns :D
    un es tādu ne tikai par sevi esmu dzirdējusi. tas laikam ir fetišs, par ko līdz šim nebijām zinājušas. ;D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tagad jāizvērtē, labi vai slikti, ka neesam zinājušas?! :D

      Dzēst