pirmdiena

Priciņš par cilvēku pazīšanu un labo kontaktu.

Šodiena ir nepārspējami laba! :)
Šodien es gan satiku, gan sakomunicēju ar tiem cilvēkiem, ko sen neesmu redzējusi. Un tagad es pilnīgi jūtu to pacilāto garu.
Pa dienu ar Matīsu sazvanījos pa Skype. Stāstīju viņam par Itāliju, par visādām random domām arī + mēs paralēli spēlējām Minecraft. Hah, vienā brīdī viņš pat pajautāja, vai esmu kaut ko salietojusies, jo noskaņojums bija tik labs, ka vārījos un nedevu viņam vārdu, un sajūsminājos par visu, visu. Ar tādu sejas izteiksmi --> ^.^ . Tad nu atbildēju viņam, ka neko neesmu lietojusi, ka sen neesmu komunicējusi ar cilvēkiem un ka neesmu komunicējusi arī ar viņu sen.
Vakarā tomēr aizdevos uz "Alu", satiku Edgaru un viņa draugus. Runājāmies, smējāmies, dzērām alu. Viss bija labi. Viss ir labi. :) Vai nu tas ir reibonis pēc 2x laimīgajā stundā nopirktajiem medaliem, vai arī tiešām labnoskaņa. Ar Edgaru es normāli neesmu tikusies kopš ... Kopš sen. Šodien atcerējāmies gan to, ka mēs pazīstamies 6 gadus, gan to, ka mēs iepazināmies viņa 10. klases iesvētībās (es tad gāju 8. klasē un man tajās iesvētībās nemaz nebija jābūt). Lūk, šī ir viena no tām dīvainajām "Kāda ir tava interesantākā sapazīšanās ar cilvēku?" reizēm. (:
Pēc "Alas" aizgāju uz Vērmanes dārzu satikt kursa biedrenes. Santa mani pārsteidza ar negaidītu dāvanu jeb ar ap roku liekamo prievīti/sprādzi, ko viņa atveda no sava šī gada ceļojuma arī pa Eiropu. Tikko izņēmu no suvenīru maisiņa viņas atvesto dāvanu un pilnīgi sajutu jūras smaržu, jo maisiņā ir ne tikai rokassprādze, bet arī gliemežvāks.
Tāds nu ir mans šisvakars! Rīt lekcijas. 08:30 jau jābūt fakultātē. Bet esmu tik labā noskaņā, ka vēl gulēt es negulēsu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru