piektdiena

Piedzīvojumie, kas ir pēc tam.

Hoho, man ir labnoskaņa! Par visu, visu! ^.^
Vakar 02:00 atgriezos mājās no Itālijas ceļojuma. Kad pārbraucu pāri Lietuvas/Latvijas robežai, Mint bija pirmais cilvēks, kam aizsūtīju īsziņu ar ziņām par to, ka esmu atgreizusies un ka gribu satikties.
Šodien mūsu tikšanos mēs arī īstenojām. Viņa atbrauca ciemos, es parādīju viņai visas bildes, kas tika sabildētas. Bija arī pāris video nofilmēti. Izskatījām to visu, tad jau mēs vakariņojām. Vecāki arī bija priecīgi viņu redzēt, jo, godīti, Mint seeen nav bijusi ciemos! Pavakariņojām, padzērām no Itālijas atvesto vīnu, parunājām, kas pa šo laiku ar mums skaists ir noticis un tā nu nesen viņa aizdevās. :)
Bet es šovakar skatīšos Star Trek Into Darkness, jo beidzot šamā filma ir pieejama labā kvalitātē. Manuprāt, diena un vakars ļoti izdevies!

2 komentāri:

  1. bučiņas, mana lieliskā!
    mazliet jau žēl bija, ka tik ātri devos prom... bet gribējās būt še arī. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Protams, ka gribējās! ;)
      Nekas, mums ir otrdiena un viss pārējais pasaules laiks.

      Dzēst