ceturtdiena

Karstums!

Es sēžu. Un man ir spēks kaut ko darīt. Pēdējās dienās šāda parādība ir reti sastopama.
Esmu atradusi vadu, ar kuru pieslēdzu telefonu pie datora, tagad lādēju iekšā jaunu mūziciņu, lai gan īsti tam nav jēgas, jo mazās austiņas ir saplīsušas.
Jā, īstenībā es jau gribēju nedaudz aprakstīt jaukos notikumus gan no "Labas Dabas" festivāla, gan no aizvakardienas pasēdēšanas / mini ballītes pie Mint, bet man fiziski nav spēka neko darīt. Jo man ir tik karsti! Godīgi, es pēdējās stundas nevis sēdēju pie datora, bet vienkārši veģetēju - skatos dažadus video ērti iekārtojusies uz sāna vai kaut kā.
Un, man liekas, šos jaukos notikumus man arī šovakar neizdosies aprakstīt. Labi, ja es ielikšu bildes internetā no festivāla un nosūtīšu cilvēkiem linku, ko, godīgi, solīju jau pirms... Mmm, pāris dienām.
Vēl jāapskatās, kas labs tagad kino tiek rādīts, jo rīt no 10:30 - 13:30 man ir brīvs laiks, kas jāpavada centrā. Kino izklausās pēc labas opcijas, mhm.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru