piektdiena

Funny moments iz dzīves.

Ir taču kaut kādi momenti, kaut kādas frāzes, ko cilvēki pasaka skaļi un tas liekas pilnīgi neloģiski un smieklīgi! Lūk, tad es atcerējos šādas tādas epizodes iz dzīves, par kurām atkal nācās pasmieties.

2008. gadā pie manis notika visai traka ballīte. Es dzīvoju divistabu dzīvoklī, vecāki bija atvaļinājumā un tika uzaicināti visi iespējamie draugi, kurus es gribētu redzēt. Māja bija pilna. Ar gulēšanu arī bija kā bija. Rīta pusē puse cilvēku aizgāja gulēt manā istabā, pārējie, ieskaitot mani, tusēja vai nu otrā istabā, vai virtuvē. Un kāds no rīta sāka skaļi uzvesties. Tā kā manā istabā nebija vietas, kur gulēt, tad viena draudzene aizgāja gulēt uz balkona ar savu guļammaisu pat. Es nezinu, kāpēc tas bija viņai līdzi, bet nu bija. Tā kā es uztraucos par citu komfortu, tad, kad skaļie cilvēki skaļi sāka uzvesties, es viņiem bezmaz vai uzbrēcu "Klusāk! Santa uz balkona guļ!" :D Tā bija viena reize.
Otru smieklīgo frāzi reiz teica mans bijušais draugs. Mēs arī bijām ballītē pie Rūdolfa, tad mēs vēl gājām vidusskolā. Ballītē jau gāja vaļā spēles un, protams, mēs iedzērām, taču nākošajā dienā mums vajadzēja nodot mājas darbu matemātikā un ne es, ne viņš nebijām to izpildījuši, tāpēc izlēmām pildīt kopā. Aizgājām uz Rūda istabu, apsēdāmies pie galda, sākām risināt uzdevumus. Blakus skanēja mūzika un citu viesu balsis, viss bija diezgan skaļi. Un vienā brīdī viņš sāka kliegt kaut ko sakarā ar mājas darbu. Es viņam jautāju: "Kāpēc tu kliedz?" Un viņš atbildēja: "Lai labāk sevi dzirdētu!" :D Nu ģeniāli!
Cilvēki, kādi ir jūsu smieklīgie mementi un frāzes, ko jums nācies pateikt vai dzirdēt?
Tad, lūk, man ir atklāsme. Ja kāds reiz man uzdos šāda tipa jautājumu par smieklīgajām frāzēm, es zināšu pateikt vismaz divas. :D

1 komentārs: