piektdiena

Piparmētru tēja.

Vispār Zane man liekas ļoti jauka.
Esmu dabūjusi apliecību par pirmās palīdzības kursiem. Un vakarā Zane teica, ka atvedīšot manu to pašu uz "Labu Dabu" nepaņemto alkoholu, kam es tā kā arī piekritu. 21:15 viņa jau bija pie manis. Atdeva man piekrāmēto somu ar Bacardi, kolu, vīniem un ūdeni. Un vēl arī jaunu paklājiņu, haha, uz kura ir rakstīts "Margas jaunais paklājiņš "Turbo 2013" ;) ". Like kamooon! :D Tas absolūti nebija nepieciešams, bet viņa atveda man jaunu paklājiņu. Cilvēki taču tā vispār, liekas, nedara. Tomēr dara. Jo arī tādas neicīgas, parastas lietiņas liek sajusties jauki. Kaut kā ka par tevi tiek padomāts.
Paaicināju viņu arī padzert tēju. Uz uzaicinājumu viņa atbildēja ar "jā". Tā nu es parādīju, kādā dzīvoklī dzīvoju, parādīju savu istabu, balkonu un tad mēs līdz 22:30 sēdējām virtuvē, dzērām piparmētru tēju un runājāmies. Par visu ko. Par draudzībām, par cilvēkiem, piedzīvojumiem, vasaras piepildītiem un nepiepildītiem plāniem. Par visu, ko vien vēlējāmies. Tā kā man liekas, šis vakars ir ļoti tāds izdevies! Mjau! (:

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru