otrdiena

Prasās, bet nebūs.

Esmu izstudējusi un sagatavojusies rītdienas kontroldarbam autoskolā. Tagad jūtos, ka varētu kaut ko uzspēlēt. Apskatījos, kuras spēles no visas spēļu bibliotēkas man ir uzinstalētas. Daudzas ir. Dažas ir izietas, piemēram, "Portal 2", kas ir lieliska spēle. Arī "Bastion" ir iziets, kas arī ir lieliska spēle + tai ir fantastisks Soundtracks un stāsts ir ņammm! Tāpēc šīs spēles šovakar atkrīt.
Man ir uzinstalēta tāda spēle kā "Amnesia: The Dart Desent". Tā ir šausmu... Angliski labāk tas ir izskaidrots - survival horror genre game. Galvenais varonis Daniels ir pazaudējis atmiņu, taču viņam ir nepieciešams atrast iespēju, kā apturēt tumšos spēkus or something, lai pilnīgi nesajuktu prātā. Un, protams, izglābtu savu dzīvību, jo tumšā ēna viņu vajā. Ik pa laikam spēlē ir atrodami Daniela rakstītās piezīmes sev pašam, kas ļauj viņam atrisināt dažādas puzles un pietuvoties savam mērķim. It kā parasta šaumu spēle, bet nav, jo Daniels no spēlē esošajiem mošķiem var tikai aizbēgt vai paslēties +, ja viņš pārāk ilgi atrodas tumsā, viņš sāk jukt prātā.
Šī ir viena no tām lieliskajām adrenalīna devām, kad galvenais varonis nevar neko izdarīt tiem mošķiem. Tas nudien norūda spēlētāju, o jā!
Un, lai spēlētu šo spēli un atstātu pareizo efektu uz spēlētāju, lai viņš izjūt spēles spriedzi, spēles izstrādātāji piekodina to spēlēt tumsā un ar austiņām. Jā, varu garantēt, ka šis efekts darbojas!
Bet šovakar mana problēma ir tāda, ka viennmēr, kad esmu šo spēli spēlējusi, esmu paralēli piezvanījusi R., lai viņš ar mani runā vai lai viņam ir vismaz jautri, kad es sabīstos, sāku lamāties un baidīties par to visu. Un šovakar viņš ir laukos, tāpēc Skype viņa nav. Un es to spēle viena (tiešām viena) netaisos spēlēt. Bet gribētos jau! (:

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru