ceturtdiena

Es daru lietas, lai iepriecinātu citus jeb tev nevajag iemeslu, lai kāda dienu padarītu labāku.

Daaamn, man patīk pārsteigumi! ^.^ Un tas darbojas abos virzienos - man patīk gan saņemt pārsteigumus, gan taisīt tos.
Pārsteigums - psihisks (emocionāls) stāvoklis, ko pēkšņi izraisa kas negaidīts, neparasts (Latviešu literārās valodas vārdnīca).

Ziniet, man liekas, lai uztaisītu pārsteigumu, lai kādu negaidīti iepriecinātu, nav jāgaida "spešel" moments. Ja ir kas tāds, ar ko cilvēks vēlas dalīties, tas uzreiz ir jāīsteno, jo tās pūles, kas tiek ieliktas pārsteiguma gatavošanā, tā atdeve... Tas viss atgriežas un iepriecina dubultā, ja otram cilvēciņam patīk. :)
Un, manuprāt, pavisam nesen es piedzīvoju vienu no satriecošākajām reakcijām, kas manī atstāja gandarījumu un HELL YEAH! sajūtu!

Viens no maniem mīļākajiem cilvēkiem visā juniversā ir Reinis, kam nu dikti patīk spēle Dark Souls: Prepare to Die Edition (es neteikšu, cik stundu viņš tajā ir pavadījis, bet varat man ticēt - nepieklājīgi daudz :D ). Un tad 22. maija vakarā es "sērfoju internetā", iegāju mājas lapā qwertee.com, kur ik dienu var iegādāties kādus superīgus T-kreklus un kur parasti mana reakcija ir: "Gribu šo kreklu! Un šo! Un šo arī!" Hehe, un tad es ieraudzīju T-kreklu, kas kliedza "MUST HAVE!" un kuru es vienkārši nedrīkstēju neiegādāties.
Praise the Sun!
Lai būtu skaidrs, kāpēc - krekla apdruka (redzams kreisajā pusē) ir viens no iepriekš minētās spēles varoņiem, kas ikvienam spēlētājam patīk un kas vienkārši ir foršs.
Tad nu ātri vien noformēju pasūtījumu un Twitter'ī ierakstīju: "Nevarēju atturēties un pasūtīju T-kreklu. Būs pārsteigums! ^.^", uz ko Reinis atbildēja: "And the Starcraft money is gone once again." Little did he know!

Pagājušajā piektdienā atnāca gaidītais pasūtījums. Atvēru, apskatījos, sasmiadījos. T-krekls ļoti skaists, kvalitatīvs, krāsām piesātināts, 100% kokvilna.
Ļoti veiksmīgi gadījās, ka Rūdim galerijā "Daugava" piektdien bija diplomdarbu izstāde (tā ir aplūkojama līdz 21.06.2014.), jo es paaicināju Reini, un viņš piekrita atnākt līdzi. Tā bija lieliska izdevība, lai nodotu viņam kreklu.
Satikāmies pie Origo un gājām uz galeriju. Pa ceļam iedevu viņam nelielu maisiņu, kurā pārsteigums smuki bija salocīts. Viņš to nevilka ārā, sakot, ka apsktīsies vēlāk, jo pūta spēcīgs vējš un mēs gājām pie Rūda. Bija ieradušies daudz sen neredzētu cilvēku, ar visiem vajadzēja pārmīt vismaz dažus vārdus, absolventus vajadzēja apsveikt... Tas viss prasīja savu laiku. Pēc kāda brīža, kad darbi tika aplūkoti, izpētīti, kad izdomāju, kuri no visiem man patika vislabāk, kad atslābusi runājos ar Mētru, Raineldu un Turanu, atnāca Reinis.
Neliels smaidiņš un "Es apskatījos." bija priceless! :D Un tieši šādas jaukas cilvēku reakcijas uz pārsteigumiem man patīk! Domāju, varu apgalvot, ka viņa reakcija bija patiesa un neviltota, un tas man sniedz vislielāko iekšējo gandarījumu, jo, fucking hell, pārsteigums tiešām izdevās!

Šimvakaram vēlu mazliet jaukas mūziciņas - Dark Souls 2 Trailer Theme Extended! Izdomas, idejas, ko īstenot, lai iepriecinātu citus bez iemesla, tāpat vien, jo galu galā mazās lietas beigās izrādās lielas lietas! (:

2 komentāri:

  1. Man patīk Tava bloga jaunais izkārtojums. Fancy! :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ah, paldies! (: Vienu vakaru nebija, ko darīt. Un eksāmenam arī negribējās mācīties. :D

      Dzēst