pirmdiena

Pirmdienas vakari būs tie interesantākie.

Dīvaini izklausīsies, bet tikai viena nās man tāda dīvaina.
Tikko nobeidzu "Laboratorijas trauku" nosaukumus un izmantošanu. Mazliet jāpieķeras klāt "Neorganisko vielu īpašībām". Rīt tikšu laboratorijā. Rūdolfs cer, ka kaut ko uzspridzināšu.
Šamais bija ciemos atbraucis (cik jauki, ka otro dienu pēc kārtas ciemos tiešām kāds atbrauc; es arī braukšu, piemēram, pie Ievas vai pie Reiņa, vai Ini, vai vēl pie kādas, kas aicinās, vaaai arī neaicinās), kamēr viņš mani burtiski spieda grāmatu lasīt, tikmēr pretojoties iebelzu sev pa degunu. :D

"It will get in your bones!" Nu tāpat man ir ar ķīmiju. Patīk!

3 komentāri:

  1. Mīļā sirds, man tik ļoti patīk lasīt īsteni ar ķīmiju saistītus vārdus. Var just, ka tu tiešām to mācies.

    P.s. Piedod, ka neaicinu ciemos, bet.. Es pamatīgi tagad ar sevi čakarējos. Njā.

    AtbildētDzēst
  2. Cool! Tad jau vēl kaut kad un laikam jau daudz par to dalīšos, jo tas man tiiik ļoti patīk, pie velna! :D
    Bet man raize, ka cilvēkiem apniks. Bet dīvainā kārtā man tik ļoti patīk tas viss!

    AtbildētDzēst
  3. Tā, vids gaidu tevi ciemos!

    see ya un bučas

    veiksmi un arlabunakti!;)

    AtbildētDzēst