sestdiena

Mindfuck!

Ok, tikko spēlēju Zoli iekš draugiem.lv. Partiju izveidoja kāds čalis, pieteicos es, tad pieteicās kāda meitene un spēle varēja sākties. Visironiskākais ir tas, ka pieteicās Anna! Anna Vagnere! Tā pati Anna, kas ar Matīsu skrēja iekšā tualetē un uzmācās abiem Brikuļiem. Tā pati Anna! :D
Džīš, nu kamooon! :D Vienkārši uzlabo dienu. Nē, šķiet, mani viņa nepazina. xD

7 komentāri:

  1. Abiem Brikuļiem? :D:D:D

    Un kā viņa zolē? ;D

    AtbildētDzēst
  2. Man šķiet, ka jā, jo arī Reinis ir dabūjis no viņas traumu. xD

    AtbildētDzēst
  3. Diezgan labi, kaut gan viņai punkti ir mīnusos, tā kā varu pieņemt, ka tā bija kāršu veiksme. You know! ;D

    AtbildētDzēst
  4. The photos posted on "photosphera" are not the result of travel, maybe!
    They searched through the web.

    Thank you for visiting the "photosphera" and good work in the future with your lovely area.

    A hug

    my photo picasa album

    click Picasa

    AtbildētDzēst
  5. Oh, I thought you traveled so much! Well, then I wish you to do that in the future! ;)
    Good luck and take care!

    AtbildētDzēst
  6. Hey, hey, hey Margo! :) Pazinu gan... Un vispār nav jau tā, ka es ik pa laikam neiečekoju, ko kāds par mani uzraksta virtuālajā pasaulē izmantojot google search palīdzību - nemaz! But that's not the point...
    Who gives a shit about things that happened like 3 years ago?! Es pat neatceros kas par tualeti un kādi brāļi.. Tā kā nomierinieties, ja nesaprotat seksistu jociņus - ķip puiši var būt bezkaunīgi, bet meičas nē?! Un pasaule vēl runā par vienlīdzību...
    Nē un neturu ļaunu prātu... ;) Lai veicas..

    Miss V

    AtbildētDzēst