piektdiena

Man pietrūks skolas.

Lai cik traki arī neizklausītos virsraksts, bet...
Man tiki tiešām pietrūks! Precīzāk laikam būtu, skolotāju pietrūks.
Parādi kārtojas paši no sevis. Aizejot uz matemātiku, par rotācijas ķermeņiem visu zināju. Nevar būt, ka varētu iegūt maksimālo punktu skaitu. Nu jā, skolotāja smējās, kad atnācu rakstīt, bet mums ir noruna - viņa ieliks atzīmi, ja apmeklēšu līdz gada beigām nu matemātikas noteikti.
Bioloģijas skolotājas vispār nebija, par ko varēšu rīt viņu kaitināt, goda vārds. xD Domājams, ka viens kontroldarbs arī nebūs jāraksta, līdz ar to atzīme netiks ņemta vērā, kas ir pa smuko! ^.^
Bet peldēšanā vispār bija amizanti. Atnācu, lai lēktu jau baseinā, kad skolotāja iziet, pukodamās: "Nu tad kad es gribu atpūsties, tad kāds nāk kaut ko darīt!" Pateica, ka negrib strādās, negrib konsultāciju. Es viņai tik jauki piekritu, ka abas pateicām: "Nu tad štrunts ar to, gan jau nākošnedēļ!" Tā es tiku ātri uz mājām + pieturā satiku angļu valodas skolotāju, kas ar to pašu autobusu brauc. Jauki parunājāmies, viņa mani nomierināja sakarā ar angļu valodas eksāmenu, kas - ak vai! - ir jau 23. maijā!
Lūk, cik skolotāji ir jauki un atsaucīgi!
Laimīgā sejiņa, mjau!

1 komentārs:

  1. Es arī pirms gada, ko līdzīgu sapratu, kaut kas ļoti cheesy, bet šitā dziesma der!
    http://www.youtube.com/watch?v=0HDM3eYp4KQ

    AtbildētDzēst