sestdiena

Ko... (?)

Domāju daudz. Un, liekas, šodienas domas nav tās jaukākās.
Satiekoties ar Mint man nav jādomā, ko es pasaku pareizi vai nepareizi, lai neaizskartu viņas jūtas. Tas ir, man nav visu laiku jātur sevī kaut kādi ... aizspriedumi. Principā mēs tos izrunājam un viss chill. Ar viņu es varu tikties ļoti viegli. Mint ir viens no tiem cilvēkiem, ar ko varu justies kā... Es.
Tas arī ļoti sasaucas ar vakarvakara domām. Piemēram, ja man jautātu, kuru cilvēku es mīlu, es atbildētu nekavējoties. Tas ir, ja man par kaut kādu lietu tiks uzdots jautājums, es varēšu sniegt atibildi nevilcinoties.
Atziņa - diemžēm mēs arī cilvēkus iedalām prioritātēs.

Bet tagad ... Es domāju ... Hmmm, nu gan, paldies.

2 komentāri:

  1. nu, mēs jau neko tādu nerunājām. visādus sīkumiņus. un tu šodien biji aktīvcilvēciņš, bet es.. es mazliet miegaina un flegmātiska. ;D

    domāt ir diezgan kaitīgi daudzos gadījumos. atbildes patiesībā vienmēr ir acu priekšā. tomēr es nezinu, par ko domā, tādēļ grūti saprast, vai "paldies" domāts kā sarkasms. (?)

    AtbildētDzēst
  2. Love this blog - looks awesome

    come visit me sometime

    I would love to hear your oppinions of my work

    AtbildētDzēst