trešdiena

Beidzooot!

The aptauja saņemta no Ginta, jā.

Kas ir pirmā lieta, ko tu iedomājies, kad piecelies no rīta?
Protams! Protams, ka doma pavīd par neiešanu uz skolu, jo nemainu savu nostāju par to, nē nē nē. Tas ir, joprojām neredzu tai mazliet jēgu. Nu labi, tik traki nav. Brīvdienās gan ik reizi, kad noskan modinātājs, es domāju par celšanos, taču atlieku modinātāju uz kādām divām stundām.

Pirmā lieta, ko tu pamani pretējā dzimumā?
Khem, tā vizuāli matu garums, cik tie ir kopti, apavi, kuros viņš staigā, smaids, acis. Vēlāk jau raksturu, kas man ir, šķiet, ļoti svarīgi, jo nevaru ... rast kontaktu ar cilvēku, kas mani nesaista vienu vai citu iemeslu dēļ, taču, liekas, tā ir visiem.

Pirmā lieta, ko ņemtu uz neapdzīvotu salu?
ĀĀĀ, man šādi jautājumi nepatīk. Jo "viena lieta blā blā". Nepatīk. Bet, ja tāds jautājums, tad teiktu, ka lielu nazi, varbūt pat mačeti. Jā, tas noderētu gan!

Kas ir pēdējais, ko tu apēdi?
Šodien es jo labi atceros to, ko ēdu. Arī pēdējo lietu. Tas bija šokolādes gabaliņš Schogetten ar Stracciatella garšu. Maximā ir atlaide. Goda vārds, šokolāde ir dievīga. Vēl šodien, visai nesen ēdu balzāma saldējumu un vēl siera čipsus, jo man ir kaut kāds pretīgs garastāvoklis, līdzīgs depresijai or something, jo neatceros, kad būtu tik, tik slikti jutusies. Ne pa tēmu. Bet tieši tāpēc visus šos našķus nopirku.

Pēdējais cilvēks, ar ko tu runāji pa telefonu?
Diāna Babiča. Zvanīju viņai 15:27, lai uzzinātu, kur jaunkundze un Matīss ir, lai varu pulcēties žetona ģenerālmēģinājumam ar viņiem.

Pēdējā filma, ko tu noskatījies?
ĀĀĀ! <-- citādi lasāms nekā iepriekšējais. Mint var dziedāt man slavas dziesmas, jooo ;D es noskatījos Dorian Gray beidzot. To es izdzrīju šodien. Man diezgan patika, jā. 8/10. Taču, ja šodien es to nebūtu noskatījusies, tad teiktu, ka vakar skatījos multeni (tas skaitās?) How To Train Your Dragon, kas arī bija ļoti forša. 9/10. Hāh, un drīz sākšu īstenos savu Disneja plānu. Man jau daudz visa kā ir lejupielādēts mapītē.

Pēdējā grāmata, ko tu lasīji?
Pfē. Normālu grāmatu neatceros, kad esmu turējusi rokās. Tikai obligāto literatūru. Tagad mēs lasījām gan Ojāru Vācieti, gan Imantu Ziedoni. Vēl Ziedoņa kungu esmu lasījusi pēdējos mēnešus, lai pabeigtu savu ZPD. To izdarīju. Nu, laikam jau pēdējā gramata, kurā dzīvoju bija I. Ziedoņa "Trioletas". Drīz ķeršos klāt Regīnai Ezerai. Neatceros, kādam darbam.

That's all. Stafeti nododu savām trim mīļajām meitenēm - Mint, Ini un Zaļajai!

3 komentāri:

  1. man patik, ka noskatijies Dorian Gray. Noteikti parnemsu stafeti, bet tas drosi vien notiks... sestdien. Nu, ja rit, sezot biblioteka, nepaliks nomacosi.

    Bucas.
    Man kops... svetdienas vakara ari ir pedejo menesu sliktakais noskanojums. Pie tevis/ar tevi bija labi, un tad es paliku kopa ar sevi. Gan jau kaut kads astrologiskais stavoklis. ;D 4

    Un pedejais, ko es edu, ari bija sokolade. :)

    AtbildētDzēst
  2. Nekas, man stafete tika nodota 6. martā. ;D
    Buč!

    AtbildētDzēst
  3. ēēēm, sveiki:D

    Domāju par to Regīnas Ezeras grāamtu, zinu, esmu izlasījusi, bet velns, nevaru atcerēties nosaukumu.

    Jap, stafete būs!>

    AtbildētDzēst