svētdiena

Whjū!

Nu jā. (Bieži tā sāku kaut ko rakstīt. Pazīme - nogurums vai neziņa, vai vēl kaut kas nelāgs.) Goda vārds, nezinu, kā tam pieķerties. Viss ir, viss acu priekšā un taustāms, un izrakstīts, un blā, bet vienkārši neizdodas. Ir, bet nav! Nav loģikas. Kāpēc? Es tiešām, tiešām esmu izmisusi.
Lielais jautājums - kādā veidā?

2 komentāri:

  1. man pat šodien iznāca, padarīju kaut ko SW labad. laikam jau jādomā par to, kas notiks, ja nedarīsi. tas labi līdz.

    AtbildētDzēst
  2. Es jau zinu, kas notiek, ja nedaru. Vienkšrši pats nejaukākais tiešām ir tas, ka man viss ir - izrakstīti motīvi, sakopotī kopīgie un atšķirīgie, klusums istabā, pat visai normālas koncentrēšanās spējas, arī atvērts Word dokuments, kurā jāraksta viss. Tiklīdz es uz to skatos un redzu "2. Kopīgie motīvi", es sastingstu un nezinu, kā iesākt...

    AtbildētDzēst