svētdiena

Plānu kalšana ar viltīgu smaidiņu.

Ir bijusi mazliet ražīga nedēļa, taču prieks un sajūsma, un pacilātība pārņem mani tajā brīdī, kad iedomājos, ka gaida priekšā. Tas ir, ne tikai labas lietas. Nu, ņemot vērā, cik ļoti neredzu jēgu skolai, līdz ar to atļaujos šamo iestādi ik pa laikam neapmeklēt, tad parādi arī sakrājas. Nākošnedēļ draudzēšos ar daudziem skolotājiem pēc stundām. Būs jāraksta matemātika (2x), bioloģija (2x), ķīmija (2-3x) <-- skatoties, cik labu atzīmi gribu, latviešu valoda, politika, vēsture. Sirdī prieks. Ja padomā, varbūt tā arī ir labāk, jo pēc stundām bieži vien neko nedaru.
Taču priecīgās ziņas ir tādas, ka iešu ar Mint un Matīsu uz Latvijas Mākslas akadēmijas karnevālu, kas šogad tiki tiešām ir karnevāls, jo šā gada karnevāla tēma ir "Karnevāls". Tērpi - vai nu Riodežineiro stilā, vai arī Venēcijas noskaņas, kas mani, protams, sajūsmina vairāk un šķiet, ka savu tērpu esmu jau atradusi. Nu, jā, klasiskās manis izvēlētās krāsas, kas gan cits?! xD
Bet vispār, GRIBU VASARU! Jo... Būs silti. Un būs jauki. Un būs ceļojums.
Vēl citas skaistas lietas notiek ar mani, manā prātā, ar citiem, citu prātos, vārdu sakot, visapkārt, taču nevēlos par to vairs rakstīt, jo mani vilina miedziņš, jo pēdējās naktis esmu sapņojusi skaistus, jaukus, patīkamus sapņus, ka sirds sažņaudzas un, pamostoties smaidu.

3 komentāri: