sestdiena

Nais!

Vakardiena bija jauka.
Nezinu, it kā nekas īpašs nenotika, vienkārši satiku labāko draudzeni. Gājām uz nodarbībām, uz kuru es beidzot arī tiku, jo iepriekš apstākļi neļāva tādu iespēju, piemēra, pārāk liels slinkums vai pārāk liels komforts, saritinoties čokuriņā blakus mīļajam. Pēc nodarbības gājām pāri Vanšu tiltam, mazliet sala, taču bija interesanti. Abas vienojāmies ka sen neko tādu nebijām darījušas, līdz ar to izbaudījām. Protams, tad radās spontānā ideja piekāst visus visos iespējamos veidos, kaut gan neviens īpaši neuzmācās, bet varēja, līdz ar to devāmies uz Stockmann, kur abas iegādājāmies ķiršu alu. Vēl es nopirku ekskluzīvo persiku alu, ko ikdienā neatļautos, jo tas ir pārāk dārgs, bet ļoooti garšīgs, bet Mint nopirka 2x Timbark ķiršu dzērienus. O, jā, ķirši!
Vakaru vadījām manās telpās, mazliet lietojot alkoholu, smejoties par testiem iekš portāla draugiem.lv. Piemēram, ir tāds tests "Vai tu esi emo?", "Vai tu esi vampīrs?", ko diemžāl neuzzinājām, jo ir nepieciešams VIP statuss, lai to pildītu, kā arī neuzzinājām, vai esam citplanētieši. Taču izpildījām testu "Vai tu esi urla?", uzzinot, ka vēl neesam, bet mums ir visas iespējas par tiem kļūt. Un bijām ļoti dusmīgas sakarā ar gramatiku, kas tur valda. Khem, jā.
You're my best friend. by CarpeSav
Vakaru beidzām, spēlējot Super Meat Boy, kas ir kolosāla spēle. Es zināju, tik ļoti zināju, ka Mint patiks. :D Jā, bija jautri. Un vēl skatījāmies Step by Step sērijas, kur arī nenormali izsmējāmies.
Šā kā tā, diena/vakars izdevies, jo sen nebiju neko darījusi kopā ar šo cilvēku + man ļoti patīk meiteņu vakari divatā. Ar viņu.

4 komentāri:

  1. es smējos pusi no šī ieraksta lasīšanas laika.
    man arī ļoti patika. buži.
    nemaz neaizmirsti, ka tu esi lācis Einšteins! ^^

    AtbildētDzēst
  2. step by step ;D
    bērnību atgādina. :)

    AtbildētDzēst