trešdiena

Kas jādara, tas jādara.

Esmu ... labā noskaņojumā un arī pacitāla, noburta, satraukta, jo esmu sākusi darīt lietas, ko, šķiet, nekad nebūtu uzdrīkstējusies darīt bez atbalsta un iedrošinājuma. Tas ir, es ārtoju dokumentus, lai varētu tikt uz ārzemēm. Tas ir kaut kas satriecošs! Vēl pirms nedēļas es neko nezināju. Un par šo ideju iedomājos tikai 07.01.2011. Hah, tas bija ļoti ātri un ļoti spontāni.
Protams, es uztraucos un ir arī citi faktori, kas nav patīkami, nē, nē, taču man patīk darīt... patīk izjust šo ekstrēmo, kas ir kaut kas neparasts, neierasts. Tiešām nedomāju, ka varētu šo soli spert. Bet līdz 15. janvārim visiem dokumentiem vajag būt nokārtotiem. Tagad saprotiet, cik ļoti ātri tas ir?! :D Jā, sasmējos pati par sevi.
Visvairāk uztraucos par savām angļu valodas zināšanām. Es gribu par to neuztraukties, bet neiznāk. Saprotu, ka man nav superīgs līmenis, kā maniem draugiem vai vēl kādam, taču es gribu mēģināt nokārtot gan valodas testu, gan iemācīties kaut ko. Jā, man ir baisi ap sirdi, bet uzskatu, ka mēģināt šā kā tā vajag. Un priecājos, ka to daru, jo nākotne ir tik ļoti neparedzama. Un studēt kaut kur. Jebkur! Tas ir kolosāli! Par Latviju, protams, domāju, īpaši par LU, taču kāpēc gan nepamēģināt arī tikt kur citur, ārpus valsts robežām. Manuprāt, iespējas ir jāizmanto. Esam jauni, dzīvojam vienreiz!

4 komentāri:

  1. TIEŠI TĀ.
    Un tad Tu perfekti arī saproti manas izjūtas par maniem vasaras plāniem. MĒS DZĪVOJAM VIENREIZ!

    *tikai iekšā mazs velnēns čukst, ka negribētos, ka mēs pirms tavas aizbraukšanas netiktos, ja tas viss iznāktu. pfē, es tāpat priecātos, un tad mums būtu vēstuļu apmaiņa ne tikai vasarā, bet arī ilgi pēc tam, he he.

    AtbildētDzēst
  2. Jā, saprotu un atbalstu gan! Tās ir iespējas, kas jāizmanto. Ir jāpiepilda dzīve.

    Un varbūt tad arī mēs sarakstītos vēstulēs - gan elektroniskajās vispārīgi, gan ieliekot daļu sevis aploksnē un nosūtot ar roku rakstīto.

    AtbildētDzēst
  3. Ārzemes ir tavs vasaras plāns vai studiju plāns? :)

    AtbildētDzēst
  4. Pagaidām nezinu. Nu, pastrādāt es iespējams arī aizdošos, bet arī uz studijām pretendēju.

    AtbildētDzēst