sestdiena

Ho-ho-ho!

Šis gads gan aizvadīts, gan sagaidīts, pēc manām domām, nu ļoti kolosāli, ka atkal es varu taisīt tāādu --> ^.^ sejiņu. Tādu arī taisu.
Man bija prieks, ka jau trešo gadu pēc kārtas ieturam tradīciju, svinot Jauno gadu Ķegumā pie Toma. Tur tāda laba atmosfēra, atī vienmēr labi cilvēku. Kolosāli bija satikt sen neredzētos, piemēram, Krišjāni. Iepazinos arī ar Nemru. Nu tā meitene man noteikti patīk! ;D Un jā, izlēmām, ka pasaule ir ļoti maza. Tikai kārtējais pierādījums tas ir, par ko man pat smiekls. Vispār viss pagāja ļoti godam. Pusnaktī dzērām šampanieti un tad vārtījāmies sniegā.
Gulēt aizgāju pirmā, jo nekad neesmu izcēlusies ar negulēšanu pasākumos. Aizgāju 04:30. Vēl atceros, ka Ini mazliet pievienojās un mēs runājāmies.
Un, ja tu gribi ar mani būt draugos, tad zini, ka ar vienu lietu tu noteikti vari man pielabināties. Protams, zeķubiksēm. Un mans vīrietis to zina.
Un vispār biju izbrīnīta, ka vēl kādam, atskaitot mani, diezgan ļoti patīk filma "Elizabethtown". Respektīvi, Zaļajai patīk. Domāju, mums kaut kad kopīgi tā arī ir jānoskatās.
Kčing!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru