ceturtdiena

Varētu būt interesanti.

Kādreiz sakārtošu visus savus pierakstus un ierakstus, skricelējumus un stāstus hronoloģiskā secībā no pašiem pirmsākumiem. Varbūt tad varēs saprast, ko mēdzu domāt, jo pagaidām man ir 2, varbūt pat 3 paralēlās dzīvītes (vietas, kur izpaužos, protams). Citās vairāk vai mazāk. No noskaņojuma atkarīgs.
Diary by way2col4u

3 komentāri:

  1. man neļauj tavam jaunākajam ierakstam komentārus likt, tādēļ rakstu šeit, jo ļoti gribu pateikt:

    es ļoti gribu izballēties ar tevi.
    tu nebiji, kad man bija šis periods.
    es šobrīd esmu aizņemta, un tev ir šis periods.
    ir iespēja nākamsestdien. (tas gan, protams, nevarētu būt nekas super ārpus rāmjiem, bet nu..)

    AtbildētDzēst
  2. Es zinu, ka komentēt nedrīkst, jo es tā uzliku... xD

    AtbildētDzēst
  3. hm, piedod.
    es pārkāpu noteikumus nejauši ;D

    AtbildētDzēst