pirmdiena

Pirmais sniegs.

its this by afihara
Šodien. Ziemā. Pirmo reizi nokritu un sasitu ceļus. Un uzplēsu zeķubikses. Un sajutos mazliet vāja. Ne jau par to, ka nespēju nostāvēt kājās vai paklupu, nē. Bet gan par to, ka ... kritiens un iekšēji nezināju, vai spēšu piecelties. Tāds kā panīkums, kā nogurums mani pārņēma. Likās, ka visā pasaulē esmu viena. Vientuļa. Varētu palikt tur sniegā, klusām sačokuroties. Gribējās nodurt galvu, lai mati krīt pār seju, sēdēt un mazliet sasalt, varbūt pārvērsties sklulptūrā. No sniega. Un neviens šā kā tā neko nemanītu.

4 komentāri:

  1. Man šodien ir tik pretējas emocijas.
    Es grābju spēku tik daudz, ka reibst.
    Man ir jaunumi.bž.

    AtbildētDzēst
  2. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  3. Es noteikti vismaz pamanītu, ka tu ilgu laiku neblogotu :D
    Bet, ja nopietni, tad mūžīgi sasalis nekas nepaliek. PAVASARIS, bļe ;)

    AtbildētDzēst
  4. Ho ho! Tu varēji ņemt manu spēku mazliet, jo krītot un ceļoties, es smaidīju bez gala.

    xD Pavasaris skaistais!

    AtbildētDzēst