ceturtdiena

Miegs-ne-nāk.

Nevaru un nevaru aizmigt. Kāpēc? Jautāju, jo iepriekš nu ļoti gribēju gulēt.
Bet tagad ... viss tik ļoti kairina – drēbes, mati, kas krīt pāri krūtīm, gaiss, ko elpoju, kas piesmacis, spiedošā sega, gulta, spilveni... Galvā skan „Grrr!” Gribas plēst un dīrāt savu ādu, lai tik viss pazūd.

Ziemas ir jaukas! Dažas no lietām, kas man patīk, ir tās, ka naktis ir gaišas, baltas, ka istabā gaismu vakaros, naktīs nevajag slēgt – visu var redzēt. Arī tevi. Patīk gaiss, kas svaigs, tik ļoti ziemai piemītošs un raksturīgs, ko sajaukt nevar. Mmm, baudu, kad tas klusām lavās, pieskaroties ādai, atvēsinot sakarsušo miesu.

Iedomājos par ķiršiem.
sour cherry by cow-Cow

Patīk vārdi Mareks, Gvido, Kristofers. Alise, Ingeborga. (Atcerējos arī Zaļās ierakstu par tiem. Lūk! )
Es pārdodu fotoaparātu.

3 komentāri:

  1. viss, šodien būs tapt arī manam sarakstam. es jau ilgi tam gatavojos.

    man vakardien bija tik liels nogurums, ka pamodos tikai šodienā, nevis vakar vakarā, kā bija plānots.

    AtbildētDzēst
  2. Es vakar pārrados tikai ap 12 naktī mājās.
    Piedod Marga, ka netiku.
    Lekcijas, darbs

    Man jūs gribas satikt un samīļot(Ini, Marga, Mētra un vēl daži)

    AtbildētDzēst
  3. Tas īpaši man nav saraksts. ;D Vienkārši domāju par dažādiem vārdiem, kas pagadījās ceļā. Tie ir tikai daži.

    Un viss kārtībā, par to nav jāatvainojas.

    AtbildētDzēst