otrdiena

Mhm.

Tā, atkal ir parādijušās šaubas.
Vai tiešām esmu gatava to darī?


VAI TIEŠĀM ESMU GATAVA TO DARĪT?

Laikam jau jā. Nožēlot. Nu nē. Veco vecajā, jaunajam jauns.

7 komentāri:

  1. Ja tu pastāstītu kaut mazliet vairāk par to, kas tevī rada šaubas, varbūt es arī varētu kaut ko ieteikt, palīdzēt izdomāt, bet nu pagaidām nekā :D

    AtbildētDzēst
  2. Es biju domājusi mazliet vairāk pārsteigt nekā vajadzētu, bet ko tur daudz... :D Es laikam gribu nogriezt matus.

    AtbildētDzēst
  3. Nu.. Tev vismaz ir ko griezt :D I mean, ar taviem matiem ir ļoooti daudz variāciju. Hmm.. Noteikti būs neparasti, bet es nešaubos, ka arī piemērots īsu matu griezums tev piestāvātu. Tu galvenais saraksti pro un contra ;) Tas tev palīdzēs izlemt. Un pats galvenais, noteikti saskaņo ar Matīsu :) Puišiem tiešām nav vienalga, kas darās meitenēm uz galvas!

    AtbildētDzēst
  4. Pārmaiņās ir burvība, manuprāt. Kaut vai tādēļ, ka tādas ir bijušas. Tas gan varbūt šobrīd nav tas labākais ieteikums, bet noteikti piekrītu Ini domai: pirmkārt, tev ir daudz variāciju un sejas formai arī piestāv ļoti daudz kas, otrkārt, parunā ar Matīsu vai vismaz neliec viņam ķert trieku. ;D

    AtbildētDzēst
  5. Visi visu par Matīsu. xD Tas ir, es viņam pateicu un blā, bet tādā gadījumā tam jādarbojas abos virzienos.
    Mazliet ne.

    AtbildētDzēst