pirmdiena

Mhm.

Tasting Sweet Sixteen by lovelyloon
Pēc skolas Matīss ar mašīnu devās uz "Depo", bet mani un Diānu 'izmeta' pieturā, no kuras, ļoti vaidēdamas par aukstumu, jo ārā tiešām ir ļoti auksts, jo, zini, ir ziema, devāmies pie manis vārīt makaronus un sildīt ūdeni tējai un kafijai.
Kad Matīss atgriezās, kopīgi sākām skatīties 18. dzimšanas dienas bildes, smējāmies un dzērām savus dzeramos. Man tiki tiešām patīk, ja kaut kas tāds mazliet spontāns pēc skolas notiek - tāda maza, maza pasēdēšana kaut kur ar labnoskaņu. Man vienkārši patīk pavadīt laiku ar saviem klasesbiedriem, jo tā nudien ir pavisam cita sajūta nekā ar meitenēm, vai kādā pasākumā, kurā visi jau sen ir pazīstami.
Mazliet nezinu, kas notiek manā prātā, kāpēc man tādas domas nāk.

Es gan būtu pieminējusi tos astoņpadsmit, bet bilde šā kā tā man patīk. Es arī gribētu tādas pumpainas svecītes dzimšanas dienā. Varbūt 19. Kopš šīs dienas oficiāli līdz manai dienai ir palikuši divi mēneši. Mazliet neticās. Bet diez vai es svinēšos. Man tiešām gribētos... Varbūt šogad... Bet tiešām nedomāju, ka kaut ko tādu varētu izdarīt.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru