ceturtdiena

Great shots!

Yeah!
Šodiena bija kolosāla. Es burbvīgi sastrādājos ar Zaļo un Mint. Abas deva man superīgas pozas, tāpēc spēju noķert kadru. Man patika Zaļās izdoma, kustība, moments. Man patika Mint privātums, pozas. Ar abām brīnišķīģi varēja darboties.
Ui, ui, un vēl man patika, ka manā prātā visu laiku notika rotācia un izdoma strādāja. Runāju tagad par pozām, mazliet arī gaismu, sejas izteiksmēm, kādas vēlējos panākt. Šķiet, izdevās.
Aplausi jums, aplausi mums!

Tagad esmu jau zem segas, sildos, klausos Sufjan Stevens, sapņoju par karstvīnu un tiešām apjaušu to, ka ir sākusies ziema. Noskaņa ir.

2 komentāri:

  1. oi, noskaņa ir - man salst. :D
    Gribētos jau man sestdienas vakaru, jā. ^^

    Ļoti patika. Pārmaiņas ikdienā, skrējienā.

    AtbildētDzēst
  2. Brīnišķīgi pavadīts laiks ar jums mani mīļcilvēki, radoši.
    Jā-man patīk ļoti
    uhh es preicājos
    karstvīns, stevens uuuhuhuhuh, kkad pie mnais taisīsim kādu diennakts pasēdēšanu un ņammīgo pagatavošanu(:

    AtbildētDzēst