piektdiena

Zaļš vakars.

Izdomāju, ka tomēr negribu palikt mājās un aizdevos ciemoties vakarvakarā pie Ievas.
Vakars man ļoooti patika - es varēju izbaudīt gan viņas klātbūtni, gan mācīties šodienai, tā kā neko nebiju zaudējusi.
Vakarā, tas ir, pa nakti uzcepām pankūkas, tas ir, Ieva uzcepa, pievienojot medu. Vēl tagad acu priekšā ir aina, ka viņa no 3l burkas traukā ielej medu. Ielej, cik tas svaigs! Tāds medus man ļoti garšo.
Kā jau teicu, pankūkas bija ļoti gardas. Un tad, sēžot viena otrai pretī, mēs nojūdzāmies, sākām smieties ļoti daudz un stāstījām jociņus par Čaku Norisu. "Čaks Noriss sen jau ir miris, tikai nāve baidās viņam to paziņot." Un atkal smējāmies. Un daudz.
Gulēt aizgājām ap 03:00, bet laikam es aizmigu ātrāk. Gulēju ļoti labi, jo Zaļajai ir siltas segas.
Un no rīta tomēr piespiedu sevi iet uz skolu, ko arī nebūt nenožēloju. Nav ko nožēlot, nē nē!

Bet drīz es došos snauduļot, jo vēl gara, gara nakts priekšā, ko tiešām vēlos izbaudīt.
Ar labu nakti vai dienu!

5 komentāri:

  1. ;) nice.
    Čaks Noriss ir redzējis savas
    mātes dzemdības.....Divreiz! xD
    Es nekad neesmu taisijis pankūkas naktī, pretty sweet.

    AtbildētDzēst
  2. Diezgan amizanti - es vakar naktī ļoti, ļoti gribēju pankūkas un ap vienpadsmitiem sāku tās cept. Ap vieniem es tās ēdu. Iznāca ļoti garšīgas. :)

    Un šodien es dodos pie Ievas ^^
    Un rīt mēs tiekamies, mīļā!

    AtbildētDzēst
  3. Būtu bijis tik jauki, ja es arī būtu varējusi tikt, bet diemžēl nākamā diena bija darba-diena, turklāt naudas tāpat nebija :p
    Ak šie meiteņu vakari ^___^

    AtbildētDzēst
  4. Es arī ne līdz šim, bet tās bija tik gardas... Mmm. Man patika!

    Un man jau arī nākošajā dienā bija skola. Tik piespiedu sevi celties.

    AtbildētDzēst
  5. aiajiajaj, man tāds prieks, ka man ir šie mīļcilvēki.
    Tas vakars bija tik ´ļoti silts.

    AtbildētDzēst