piektdiena

Nu ja.

Nejūtos labi. Dvēseliski nejūtos labi. Esmu pieradusi ... darīt kaut ko cilvēku labā. Bet, vai arī man ir liegts kādreiz padoties? Tas ir, esmu atkāpusies. Vai man tas bija/ir/būs neatļauts?
Es nespēju darīt vairs neko vairāk. Viss arkarīgs tik no otra, jo otra cilvēka prātiņā es nevaru ielīst, salikt visu, kā ir pareizi, sakārtot viņu. Un nebūtu pareizi to kādam citam darīt, tik mēs paši atbildam par savām rīcībām.
Jūtos slikti, jo tagad jūtos vainīga. Vismaz otra pasniegšanas veids par to vēsta.
Vai man jājūtas vainīgai par to, ka vēlos kārtot arīsevi?
Egoisms. No kuras puses? No abiem? Vai tikai no viena? Viena no mums.

1 komentārs:

  1. Nu, ir tas viņa egoisms.
    Tev ir atļauts padoties. Man vienkārši pašai der pierādījums, ka cilvēki nepadodas, lai cik grūti nebūtu.

    AtbildētDzēst