trešdiena

Derdzas tik ļoti!

Man riebjas. Likās, ka esmu šo vārdu izslēgusi no sava vārdu krājuma. Acīmredzot nē.
Kur... Un kāpēc?
Tik prātā ir jautājums "Kas notiek?"
Kāpēc cilvēkiem vajadzētu izteikt pieņēmumus par kaut ko, ko viņi nemaz nezina. Tik pasaka apgalvojumu un turpina bibināt, atkārtot, iezīmēt, kladzināt visapkārt par to, kas nemaz nav patiesība. Vai arī turpina atkārtoties, domājot, ka nepatiess ir patiess, nemaz nepārliecinājušies, neizjutuši. Nezinoši cilvēki ir ārprātīgi.
Un arī pasaules uztvere... Vai man ir liegts? Vai liedzu es? Man šķiet, mēs esam vienojušies. Nekā! Viss tikai turpina atkārtoties, it kā sarunu nemaz nav bijis. It kā prāts tiem apdullis un loģikas nekādas.
Cilvēki, mācieties matemātiku! Tā tomēr attīsta loģisko domāšanu, jo loģikas jums trūkst. Ir tikai tukši pieņēmumi, kas prātā izdomāti.
Man riebjas šis idiotiskais pasaules un dažu prātu salikums, ko nespēju pieņemt, kas nespēj pieņemt mani.
Ir nolemts. Lasiet dzeju!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru